Kevät on edennyt upeasti ja aurinko paistelee. Kippiksen Pro-rata on avoinna LDG-jäsenille, mutta julkisesti se avataan kaikille vasta ensi perjantaina. Meillä on melkoisen huikea kausi tulossa monella tapaa kun Kippis 5.3 avajaisia suunnitellaan perjantaille 1.5., mutta tämä varmistuu myöhemmin kun saadaan tietoon ehtiikö grafiikat valmiiksi vappuun mennessä 😀
Oletko huomannut seuran uudistuneita Jäsenetuja? Tiedotamme näistä erikseen myöhemmin kun paketti on kasassa, mutta kannattaa käydä kurkkaamassa niistä jo nyt: https://ldg.fi/jasenyys/jasenedut/
LDG Jäsenmaksu tälle vuodelle on sama 20€ aikuisilta ja 10€ junioreilta kuten viime vuonnakin ja se on ollut SuomiSportissa maksettavissa parisen kuukautta. Maksu erääntyy tänään ke 15.4. ja maksuja onkin tullut hyvin, mutta niitä puuttuu vielä. Näet maksut Suomisportin Maksut-osiosta ja mikäli epäröit tai asiassa on jotain epäselvää niin ota meihin yhteyttä– kiitos!
