FribaFestari-kumppanuudet

Haluatko tuotemerkkisi FribaFestarin miljoonayleisölle?

  1. Lue ensin tämä Ilta-Sanomien kattava artikkeli frisbeegolfin suosiosta
  2. Sitten lue alta vuoden kattavimman frisbeegolf-tapahtuman kumppanuuksista

Heinolan FribaFestarin 21 päiväinen ohjelmisto tavoittaa helposti miljoona yleisön kun lasketaan yhteen kilpailuvideot NBDG Median, DiscGolfFinlandin ja USA:n Gatekeeperi Median YouTube-kanavilla sekä AlfaTV:n perjantai-alkuillan lähetyksissä ja uusinnoissa.

Kaiken tuon lisäksi FribaFestari-myllyn ytimessä LDG-yhdistys ja Kippis.organisaatio pyörittää aktiivista somea sekä tuottaa Suuri Frisbeegolf-lehti julkaisun. Tämä yhdistettynä Laajasalon toimittaja-opiskelijoiden asiantuntemukseen takaa FribaFestarille merkittävän huomion niin lajin harrastajien keskuudessa kuin myös tulevien harrastajien keskuudessa.

Kumppanuusmahdollisuudet

  • Koko FribaFestarin kattavat kumppanuudet
    – Kokonaisvaltaiset ratkaisut kattaen pää- ja sivutapahtumat
    – Tapahtumakeskuksen näytteilleasettajat, tuotepromot ja vastaavat
    – Edut tapahtumiin osallistuville. Majoitus, ruoka tai mikä vain, ehdota!
  • Suuri Frisbeegolf -lehti
    – Mainospaikat ja sisältömarkkinointi
    – Julkaistaan 12.8.2021 noin 30 sivuisena
    – Tavoittaa 18 000 printtinä ja 2 000+ diginä
  • Frisbeegolfin SM – Masterit
    – Kumppanuudet videoille ja radan maalikoreihin
    – Kuvataan finaalikierros: 2 x 45 min video
    – Tavoittaa minimi 100 000 katselukertaa
  • Prodigy Disc Pro Tourin finaali -osakilpailu
    – Kippiksen Championship -layout rakennetaan tätä kisaa varten
    – Kumppanuudet videoille ja radan maalikoreihin
    – Kuvataan kaikki kierrokset: 18 x 45 min video
    – Tavoittaa minimi 500 000 katselukertaa
  • PuttiNollan MM-kilpailu by DiscGolfPark
    – Kumppanuudet
    – Kuvataan finaali-turnaus
    – Ensimmäinen laatuaan maailmassa
    – Voi tavoittaa yksinään yli miljoona katselukertaa (viraali)
  • NBDG XL – amatöörit Championship-radalla
    – Kuvataan finaalikierros: 2 x 45 min video
    – Tavoittaa minimi 100 000 katselukertaa

Kohderyhmä

Youtube-videoita katsoo pääosin (noin 80%) 18-44 vuotias mies, joka harrastaa frisbeegolfia. Valtaosa harrastajista on pääkaupunkiseudulta. Harrastajakunta on profiililtaan hyvin kattava ja lajista kiinnostuneita on tutkimuksen mukaan yli 700 000. Lukaise myös tämä artikkeli (jos et artikkelin alussa vielä lukenut).

Suuri Frisbeegolf-lehti jaetaan 12.8. maksutta 18 000 talouteen Itä-Häme -lehden täyspeittojakelun välissä Heinolan, Sysmän, Hartolan ja Joutsan alueille. Printti-lehteä lukee kattava otos yhteiskunnasta. Lisäksi lehti jaetaan maksutta digitaalisesti yli 2 000 vastaanottajalle, jotka ovat pääosin frisbeegolfin harrastajia.

Tapahtuman sosiaalisen median kanavissa suosituimmat yksittäiset julkaisut tavoittavat yli 20 000 katselukertaa, mutta tyypillisimmin 1 000 – 12 000 katselukertaa. Seuraajat ovat pääosin lajin harrastajia tai Heinolassa ja sen lähialueilla asuvia ihmisiä. Julkaisuja tehdään festarin aikana satoja.

Kustannukset

  • Pienimmät kumppanuudet ovat arvoltaan 500 – 900 euron väylämainospaketteja yhdistettynä lehtimainoksiin.
  • Yleisimmät kumppanuudet ovat 1 000 – 3 000 euron yhdistelmä-paketteja
  • Kokonaisvaltaisemmat ratkaisut 4 000+ euron räätälöityinä paketteina

Lehtimainokset erikseen hankittuna

  •  1/4 sivua 400€ (alv0), mainoksen koko pinta-ala vapaasti käytössänne.
  •  Puolisivua 800€ (alv0) sis. pieni sisältömarkkinointi artikkeli
  •  Koko sivu 1500€ sis. sisältömarkkinointi artikkeli mainoksen viereen.

Kaikki yllä mainittu on paketoitavissa tarpeidenne mukaisesti. Keskustellaan ja luodaan parhaiten palveleva paketti 🙂

Ota yhteyttä täyttämällä lomake

Lisätietoja: jere@ldg.fi